Välkomna till Varbergs Sims bokningssystem

BOKNING
Vilka grupper som är öppna för bokning och hur många platser som finns ser du i listan när du loggat in. Att logga in innebär inte att du bokar något.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar bäst? För att få mer information om grupperna och vilka förkunskaper som behövs så gå in på aktuellt område för mer information.

SIMUNDERVISNING
MINISIM - SIMSKOLA - SIMSKOLA BARN 8 - 12 ÅR - CRAWLSIMSKOLA

TEKNIKSKOLA
VUXENSIMNING

Tävlingsverksamhet och Vuxenverksamhet – kontakta ansvarig

BETALNING
Som förening erbjuder vi digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift som ligger mellan 9 - 59 kr.

Bekräftelse skickas alltid via mejl när du bokar dig hos oss. Avgiften ska vara betald på förfallodatum. Om avgiften inte är betald i tid skickas det ut en påminnelse

MEDLEMSAPP
Ladda ner SportAdmins MedlemsApp. Där finns all möjlig information som gäller för dig som är medlem i Föreningen Varbergs Sim.

FULLBOKAT
Gruppen har inga platser tillgängliga.

Om du vill ställa dig i kö så klicka på den aktuella gruppen. Tryck därefter på ”Bevaka grupp”. Blir det någon avbokning så kommer det information på mejl.

BYTE AV GRUPP
Kontakta ansvarig för aktuellt området (se mejladresser nedan).

AVBOKNING
Vid avbokning som görs tidigare än 14 dagar innan kursstart så kommer Varbergs Sim ta ut en administrationsavgift på 200 kr. Resten återbetalas.

Vid avbokning senare än 14 dagar innan lektionsstart återbetalas varken träningsavgift eller medlemsavgift.

Vid skada/sjukdom eller liknande, som sker innan kursstart, betalas hela beloppet tillbaka mot uppvisande av läkarintyg.

Ej betald avgift räknas inte som avbokning

Alla eventuella avbokningar skickas till ansvarig för respektive område (se mejladresser nedan)

ÄNDRADE TIDER

Vi kan behöva göra förändringar med grupper eller tvingas att ställa in grupper. Är det färre än fem deltagare i en grupp har vi rätten att ställa in gruppen och då återfår ni hela avgiften. Vi kontaktar er om så skulle ske.

Vid oförutsedda händelser, som vi som förening inte kan påverka, kan resultera i inställda lektioner. Inställda lektioner betalas inte tillbaka. Men vi försöker alltid lösa situationen på bästa sätt.

FÖRSÄKRAD

Alla våra medlemmar som är med i våra simgrupper är försäkrade genom Folksam.

KONTAKTUPPGIFTER
Simundervisning - anna@varbergssim.se
Teknikskola - niklas@varbergssim.se
Tävlingsverksamhet - niklas@varbergssim.se